اخذ رای از بیماران کرونایی قرنطینه در منزل

رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: مراکز بهداشتی اسامی بیماران کرونایی قرنطینه شده را در اختیار فرمانداری‌ها قرار می‌دهند تا در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدمحمد علوی رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: مراکز بهداشتی اسامی بیماران کرونایی قرنطینه شده را در اختیار فرمانداری‌ها قرار می‌دهند تا درب منزل از آن‌ها رای گیری شود و با برنامه ریزی انجام شده، برای بیماران کرونایی صندوق سیار در نظر گرفته شده و اجازه نمی‌دهیم این بیماران برای رای دادن در بین مردم حضور پیدا کنند.

او با بیان اینکه حدود سه هزار و ۹۱۸ شعبه اخذ رای در استان داریم و اگر قرار باشد در هر شعبه یک ناظر بهداشتی مستقر کنیم به این تعداد نیرو نداریم، افزود: در اهواز نیرو‌های بهداشتی را به گونه‌ای تقسیم کردیم که هیچ حوزه‌ای بدون بازدید بهداشتی باقی نماند و از تمامی شعب سرکشی می‌شود.

علوی بیان داشت: تمام شعب اخذ رای را از نظر بهداشتی رصد و تمام شیوه نامه‌ها باید رعایت شود در غیر این صورت گزارش تخلف شعبه مورد نظر را به مرجع قضایی ارسال می‌کنیم و تاکنون به ۹۷ ستاد انتخاباتی نامزد‌ها به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی، اخطار دادیم و در روز انتخابات اگر شیوه نامه‌ها در شعب اخذ رای اجرایی نشود این موضوع را گزارش می‌دهیم.

رییس مرکز بهداشت خوزستان تصریح کرد: اثر انگشت نیز برای پیشگیری از انتقال بیماری حذف شده و توصیه می‌کنیم که افراد خودکار شخصی همراه داشته باشند. حضور پرشور و قوی مردم در انتخابات می‌تواند یک پشتوانه قوی برای کشور باشد و در حال حاضر روند بیماری کرونا در استان کاهشی و به حالت سینوسی است به عنوان مثال ۲ روز گذشته تعداد بیماران بستری در استان ۶۷۵ مورد بود که امروز به ۹۰۰ بیمار افرایش یافت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار