آغاز انتخابات ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا در ایلام

فرآیند آغاز رای گیری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در استان ایلام آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مردم استان ایلام همزمان با سراسر کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ، در پای صندوق‌های رای حاظر شده اند تا حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

در این دوره از انتخابات ، تمام تمهیدات لازم برای حفظ سلامت مردم در پای صندوق‌های رأی اندیشیده شده است.

انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات ریاست جمهوری ، در ۱۲ شهرستان ، ۲۷ بخش ، ۲۷ شهر و ۳۵۶ روستای استان ایلام برگزار می‌شود.

 

آغاز انتخابات ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا در ایلام

 

آغاز انتخابات ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا در ایلام

 

آغاز انتخابات ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا در ایلام

 

آغاز انتخابات ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا در ایلام

 

حضور باشکوه در انتخابات امید دشمنان را ناامید می‌کند

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در حاشیه انداخت رای خود به صندوق، با اشاره به حضور پرشور مردم در همین ساعات ابتدایی رای گیری در پای صندوق‌های رای، گفت: همین حضور باشکوه در انتخابات امید دشمنان را ناامید و توطئه‌های آنان را خنثی خواهد کرد.

او مطرح کرد: مردم پیروز واقعی و برنده انتخابات هستند، زیرا انتخابات متعلق به مردم و به معنای مردم سالاری دینی است و بازنده انتخابات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

او اظهار کرد: امروز ملت با بصیرت ایران اسلامی آزمونی بزرگ در پیش دارند که با انتخابی اصلح و آگاهانه پیشرفت و اقتدار کشورمان را بیش از پیش رقم خواهند زد.

 

برگزاری انتخابات در استان ایلام روند مطلوبی دارد

محمد نوذری استاندار ایلام با حضور در شعبه ۳۷ واقع در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر ایلام با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۹۸ شعبه ثابت و سیار فرآیند اخذ رای انتخابات ۲۸ خرداد ماه را در این استان انجام می‌دهند، گفت: ۱۶ هزار عامل اجرایی نیز این انتخابات را برگزار می‌کنند.

او اظهار کرد: از مجموع شعب رای پیش بینی شده ۸۲۶ شعبه مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و ۷۷۲ شعبه مربوط به انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستاست.

استاندار ایلام از افزایش ۱۳ درصدی شعب اخذ رای نسبت به ادوار گذشته خبر داد و بیان کرد: این افزایش شعب به دلیل رعایت فاصله گذاری و در راستای حفظ سلامت مردم است.

نوذری مطرح کرد: تمامی تمهیدات و برنامه ریزی‌های لازم برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات اندیشیده شده و امیدواریم حضور مردم نیز در این انتخابات بسیار پرشور باشد.

او ادامه داد: فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان تمامی تمهیدات و امکانات انتخابات را پیش بینی کرده و همه آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات اعلام کرده‌اند.

او با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ موجب می‌شود دولتی با اقتدار و قوی تشکیل شود، افزود: با توجه به تحریم‌های ظالمانه و مشکلات اقتصادی در این مقطع نیازمند مشارکت بالای مردم در انتخابات هستیم.

 

تامین امنیت انتخابات یکی از وظایف سنگین نیروی انتظامی است

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امنیت پایه گذار تمام فعالیت‌های اجتماعی اقتصادی است و بدون وجود امنیت حرکت رو به جلو میسر نخواهد بود.

او افزود: انتخابات نعمتی بزرگ و نشانه‌ای از مردم سالاری دینی است که مردم می‌توانند با حضور در این حماسه ، سرنوشت خود را در چهار سال آینده تعیین کنند.

او ادامه داد: تامین امنیت انتخابات ماموریتی خطیر و سنگین است که بر دوش کارکنان نیروی انتظامی قرار گرفته است.

او با دعوت ملت شریف ایران اسلامی و مردم ولایی استان ایلام مبنی بر شرکت پرشور در پای صندوق‌های رای ، اظهار کرد : می‌طلبد در این روز مردم با آرامش و به دور از عجله برای رای دادن اقدام کنند چرا که هر گونه بی نظمی در شعب اخذ رای موجب افزایش حجم کار کارکنان نیروی انتظامی می‌شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.