رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام خبر داد؛

یگان امداد بازوی توانمند ناجا

سرهنگ علی محمدی گفت:یگان امداد به عنوان بازوی توانمند ناجا در انجام مأموریت‌های سازمانی به شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ  مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در حاشیه بازدید از یگان امداد شهرستان مرکز استان با بیان اینکه یگان امداد با هدف افزایش اقتدار نیروی انتظامی تشکیل شده است اظهار داشت: این یگان با تلاش شبانه روزی خود موجب تشدید اقدامات پیشگیرانه و افزایش تحرک واحد‌های انتظامی می‌شود.

او با توجه به حساسیت ایام انتخابات پیش رو، افزود:یگان امداد در کنترل اجتماعات قانونی، جلوگیری و مقابله با اجتماعات غیرقانونی، بلوا، آشوب و تامین ماموریت‌های انتظامی بخصوص در ایام انتخابات که از حساسیت بالایی برخوردار است بایستی آمادگی خود را از هر لحاظ تشدید نماید.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به امر آموزش و آمادگی جسمانی اشاره کرد و یادآور شد: یکی از مولفه‌های مهم اقتدار، توانمندی استکه بارزترین شاخصه آن آمادگی جسمانی کارکنان است تا بتوانند در ماموریت‌ها چابک عمل کنند که منتهی به موفقیت می‌شود.

سرهنگ علی محمدی در پایان بر تکریم ارباب رجوع و حسن خلق توسط کارکنان تاکید کرد و بیان داشت: افتخار نیروی انتظامی صیانت از آراء مردم است و پلیس با برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم امنیتی و انتظامی، با تمام توان در جهت حفظ آراء مردم و تامین امنیت شعبات اخذ رای تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.