امام جمعه نهاوند گفت:حضور در انتخابات مصداق پذیرفتن دعوت اهل حق و نه به دشمن است و مردم با حضور پرشور از انقلاب خود صیانت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا، امام جمعه نهاوند گفت: در شرایط کنونی در فضای مجازی و حقیقی دو دعوت از سوی موافقان و مخالفان انقلاب حال انجام است، دعوت به انتخابات و تحریم و عدم حضور در پای صندوق‌های رای است.

او با بیان اینکه جمهوری اسلامی نظامی است مبتنی بر شایسته سالاری و مردم سالاری دینی که مردم با حضور خود سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند گفت: دعوت به انتخابات از سوی رهبری، مراجع تقلید، شهدا و عاشقان مکتب سردار سلیمانی صورت می‌گیرد و نقطه مقابل آن نیز دعوت به تحریم است که از سوی آمریکا و دشمنان انقلاب انجام می‌شود.

امام جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه جز دو این دعوت مورد سومی وجود ندارد افزود: با این اوصاف عمل ما یا اجابت دعوت خدا و اولیای خداست و یا اجابت دشمنان انقلاب و عوامل وابسته آن.

مغیثی با اشاره به تداوم دعوای بین حق و باطل گفت: حماسه حضور مردم در انتخابات فردا امر فی‌سبیل‌الله است، زیرا آن‌هایی که ایمان دارند در جبهه حق قرار می‌گیرند و آن‌هایی که ایمان ندارند با اهل حق می‌جنگند.

او ضمن دعوت مردم برای مشارکت در پای صندوق‌های رای گفت: البته بنده مطمئنم اکثریت آحاد مردم حضور پرشوری پای صندوق‌های رای خواهند گذاشت و مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و همه آن‌هایی که بر طبل تحریم می‌کوبند خواهند زد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار