امام جمعه اردبیل:

انتخابات ضامن اقتدار نظام اسلامی است

امام جمعه اردبیل گفت: حضور پرشکوه مردم در انتخابات ضامن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اقتدار سنگ بنای تامین امنیت ، رشد و توسعه اقتصادی و استقلال است و حضور در پای صندوق‌های رای ضامن ایجاد و دوام این اقتدار می‌باشد.

او بیان کرد: دین هر ایرانی به کشور این است که در تامین اقتدار کشور سهیم باشد و این امر با شرکت در انتخابات تجلی می‌یابد.

آیت الله سید حسن عاملی با اشاره به اینکه دشمن در تداوم توطئه‌های خود علیه کشور برنامه‌ریزی درازمدت دارد ، گفت: برای ناکام گذاشتن این توطئه‌ها نیاز به اقتدار داریم و این اقتدار با حضور در صحنه انتخابات دست یافتنی است.

او تاکید کرد که اقتدار مساله‌ای مربوط به جناح و گروه سیاسی خاصی نیست ، اقتدار برای ایران اسلامی است ، و تحکیم این اقتدار وظیفه ملی و دینی است.

امام جمعه  اردبیل با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات کشور ناشی از تحریم و بخشی نتیجه سوء‌تدبیر است ، اظهارکرد: با انتخاب اصلح می‌شود زمینه رفع مشکلات اقتصادی کشور را فراهم کرد.

او با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات گفت: قهر از صندوق اخذ رای نشان دادن چراغ سبز به دشمن است و این گناهی نابخشودنی است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: مساله انتخابات مربوط به گروه و جناح خاصی نیست بلکه یک وظیفه دینی و ملی است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.