رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در ساعات اولیه انتخابات نشان دهنده عظمت انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل صبح امروز در شعبه اخذ رأی در اردبیل به حضور پرشور مردم استان اردبیل از ساعات اولیه رأی گیری اشاره کرد و گفت: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی، دینی، ملی و مذهبی است و در این راستا نیز باید بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مردم با حضور گسترده خود بار دیگر جواب دندان شکنی به دشمنان کشور بدهند.

او افزود: مردم بهتر است در ساعات اولیه و ابتدایی رأی گیری حضور پیدا کنند چرا که با توجه به شرایط کرونایی رأی گیری به ساعات پایانی روز موکول نشود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل به حضور گسترده و پرشور مردم استان در تمامی شعبات رأی گیری شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: مردم ولایت مدار و غیور استان اردبیل بار دیگر نشان خواهند داد که جزو استان‌های حماسه ساز و با حضور حداکثری هستند و با رای‌های خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران تجدید پیمان خواهند کرد.

حجت الاسلام کثیرلو به نظارت‌های ویژه و تأمین امنیت انتخابات در استان پرداخت و افزود: در تمامی شعب اخذ رأی ناظران حضور دارند و با برگزاری یک انتخابات پرشور و حماسی بار دیگر برگ زرین دیگری در دفتر پرشکوه انقلاب ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.