در پویش« انتخاب ما، عزت ایران» ایرانیان و شنوندگان رادیو فرهنگ همدلی خود را در انتخابات را به نمایش می‌گذارند.

میثم کطاییان مدیر پخش رادیو فرهنگ در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص این پویش گفت:پویش «انتخاب ما عزت ایران» با هدف تشویق مردم به حضور پرشور در انتخابات و برگزیدن گزینه اصلح به همت رادیو فرهنگ راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد:برگزاری انتخابات در ایران نماد عینی از مردم‌سالاری و تعیین سرنوشت کشور توسط خود مردم است. حضور ملت پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح که بتواند با پشتوانه قوی مردمی دولتی مقتدر را تشکیل بدهد لازمه عبور از مشکلات است؛ بنابراین صحنه انتخابات بسیار تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز خواهد بود و اقوام مختلف ایران و خرده فرهنگ‌ها برای داشتن کشوری مقتدر همه و همه پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و‌نمایش حضور آن‌ها در رادیو فرهنگ با پویش انتخاب ما، عزت ایران به نمایش در می‌آید.

مدیر پخش و‌نطارت رادیو فرهنگ بیان کرد:بیان اهمیت انتخاب گزینه اصلح، تشویق اطرافیان به حضور در این میدان مهم و حضور حداکثری از اهداف این پویش است.

وی تصریح کرد:تصاویر مردم عزیز از حضور پای صندوق‌های رأی در از رادیو نمای شبکه به نمایش گذاشته می‌شود ،علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند تصاویر حضور خود ،خانواده‌و،دوستان در انتخابات و کنار صندوق‌های  رای گیری را برای ما  ارسال کنند.تصاویر ارسالی با نام افراد در رادیو نمای این شبکه نمایش داده می‌شود.

کطاییان خاطرنشان کرد:رادیو فرهنگ با هدف افزایش شورو نشاط سیاسی و بالا بردن میزان مشارکت مردم در انتخابات با توجه به مأموریتی که دارد، ویژه برنامه‌هایی را در این‌بازه زمانی ویژه انتخابات تولید و پخش کرده و برای امروز جمعه ۲۸ خرداد در روز انتخابات هم برنامه «برگ برنده» بسیج تمام امکانات پخش رادیو فرهنگ و گروه‌های برنامه ساز از نخستین لحظات شروع رای گیری تا پایان رای گیری روایتگر شور و شعور اجتماعی در این روز مهم و سرنوشت ساز خواهد بودو ارتباط با گزارشگران مراکز استانی و رصد خبرگزاری‌های خارجی، بازتاب انتخابات ریاست جمهوری در مطبوعات خارجی و ارتباط با گزارشگران خارج از کشور برای شرکت ایرانی‌های مقیم کشور و میزبانی از تحلیلگران سیاسی از بخش‌های مهم برنامه «برگ برنده» است.

گفتنی است؛سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همراه با ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا امروز روز جمعه ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.