استاندار ایلام:

برگزاری انتخابات در استان ایلام روند مطلوبی دارد

نوذری با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات در استان ایلام روند مطلوبی دارد، گفت: مردم ایلام امروز با حضور خود حماسه‌ای دیگر رقم خواهند زد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد نوذری استاندار ایلام با حضور در شعبه ۳۷ واقع در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر ایلام با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۹۸ شعبه ثابت و سیار فرآیند اخذ رای انتخابات ۲۸ خرداد ماه را در این استان انجام می‌دهند، گفت: ۱۶ هزار عامل اجرایی نیز این انتخابات را برگزار می‌کنند.

او اظهار کرد: از مجموع شعب رای پیش بینی شده ۸۲۶ شعبه مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و ۷۷۲ شعبه مربوط به انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستاست.

استاندار ایلام از افزایش ۱۳ درصدی شعب اخذ رای نسبت به ادوار گذشته خبر داد و بیان کرد: این افزایش شعب به دلیل رعایت فاصله گذاری و در راستای حفظ سلامت مردم است.

نوذری مطرح کرد: تمامی تمهیدات و برنامه ریزی‌های لازم برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات اندیشیده شده و امیدواریم حضور مردم نیز در این انتخابات بسیار پرشور باشد.

او ادامه داد: فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان تمامی تمهیدات و امکانات انتخابات را پیش بینی کرده و همه آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات اعلام کرده‌اند.

او با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ موجب می‌شود دولتی با اقتدار و قوی تشکیل شود، افزود: با توجه به تحریم‌های ظالمانه و مشکلات اقتصادی در این مقطع نیازمند مشارکت بالای مردم در انتخابات هستیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.