آیت‌الله مصطفی محامی گفت: مشارکت پرشور مردم در عرصه انتخابات زمینه ساز اقتدار ایران اسلامی و جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان  گفت: حضور پر شور و با نشاط مردم دلگرم کننده دوستداران انقلاب و نا امید کننده دشمنان انقلاب است.

امام جمعه زاهدان افزود: حضور در انتخابات حق مردم است و ادای دین به شهدا است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: شرکت در انتخابات نشان‌دهنده غیرت ملی است و هر کس دوستدار ایران و پیشرفت آن بوده باید در این جهت اقدام کند.

آیت‌الله محامی افزود: دشمنان هر چیزی که سبب تقویت انقلاب شود علیه آن تبلیغات گستره انجام می‌دهند که یکی از این عرصه‌ها انتخابات است که مردم برای خنثی کردن طمع‌ورزی‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان نظام و انقلاب مشارکت حداکثری در انتخابات باید داشته باشند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همچنین شرکت در انتخابات ضمن تقویت نظام مردم سالار دینی، راهبرد، برنامه‌های روانی و نرم دشمنان را خنثی می‌کند به همین سبب بدخواهان نظام تبلیغات گسترده‌ای در این زمینه در پیش گرفته‌اند که این بار نیز همچون سال‌های گذشته ناکام خواهند شد.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: ایرانیان با هوشیاری، با فدای جان و مال خود انقلاب کرده‌اند و آن را به ثمر رساندند و در طول این مدت به واسطه همین ایثار و فداکاری‌ها با حضور در انتخابات سرنوشت کشور را برای سربلندی نظام و ملت پیروزمندانه رقم زده‌اند.

آیت الله محامی بیان کرد: از منظر نظام اسلامی برگزاری انتخابات نماد و مظهر جمهوریت نظام است و حضور پر شور مردم نشان از جمهوریت دارد و باید برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات تلاش کنیم.

به گفته رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان ۲ هزار و ۲۹۹ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای انتخابات پیش‌رو در سراسر این استان پیش بینی شده است.
ابوذ کوثری با بیان اینکه از این تعداد صندوق‌های درنظرگرفته شده برای انتخابات ۳۰ درصد شعبه‌های شهری و ۷۰ درصد شعبه‌های روستایی هستند افزود: در مجموع ۴۲ درصد این شعبه‌ها ثابت و هشت درصد نیز سیار است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تعداد واجدان شرایط رای دادن در سراسر استان یک میلیون و ۶۸۰ هزار و ۵۰۸ نفر است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار