ارجمندی گفت: حضور مردم حوزه انتخابیه زابل در ساعات اولیه انتخابات پررنگ است و بار دیگر مردم این منطقه برگ زرینی را در انتخابات ثبت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عباسعلی ارجمندی فرماندار زابل پس از انداختن رای خود در یکی از شعب حوزه انتخابیه زابل گفت:حضور رای اولی‌ها و افراد مسن در شعب اخذ رای روستایی و شهری پررنگ است و این حضور تا ساعات پایانی اخذ رای ادامه دارد.

وی اظهارداشت:به طور قطع مردم ایران اسلامی و مردم منطقه سیستان همانند دوره‌های قبلی انتخابات، حضور پررنگی خواهند داشت و به نیابت از شهدای انقلاب اسلامی و شهید حاج قاسم سلیمانی برگه اخذ رای خود را در صندوق می‌اندازند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی می‌زنند.

معاون استاندار سیستان وبلوچستان گفت: ۱۲۶ صندوق اخذ رای شهری و روستایی ثابت و سیار آرای مردم حوزه انتخابیه زابل را جمع‌آوری می‌کنند.

وی بیان کرد: افزون‌بر چهار هزار نفر در هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی مسوولیت برگزاری انتخابات حوزه انتخابیه زابل را برعهده دارند.

به گفته رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان ۲ هزار و ۲۹۹ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای انتخابات پیش‌رو در سراسر این استان پیش بینی شده است.

ابوذ کوثری با بیان اینکه از این تعداد صندوق‌های درنظرگرفته شده برای انتخابات ۳۰ درصد شعبه‌های شهری و ۷۰ درصد شعبه‌های روستایی هستند افزود: در مجموع ۴۲ درصد این شعبه‌ها ثابت و هشت درصد نیز سیار است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار