رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: تمام اقلام مورد نیاز شعب اخذ رای تامین شده است.

اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در حاشیه بازدید از شعب ۲۱۵ و ۲۱۶ شهر اراک در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت:  تمام اقلام مورد نیاز شعب اخذ رای و اقلام بهداشتی برای عوامل برگزاری انتخابات تامین شده است.

اکرمی افزود: تعرفه لازم درستاد انتخابات استان مرکزی موجود است و در صورت نیاز مجدد تحویل شعبات اخذ رای خواهد شد.

تعداد صندوق‌های اخذ رای استان مرکزی امسال نسبت به دوره‌های قبل افزایش دارد و صندوق‌های اخذ رای ریاست جمهوری ۱۱ درصد و صندوق‌های اخذ رای شورا‌های شهر و راستا ۶ درصد افزایش یافته است.

با این افزایش تعداد صندوق‌های اخذ رای ریاست جمهوری به هزار و ۱۸۸ شعبه و صندوق‌های اخذ رای شورا‌های شهر و راستا هم به هزار و ۵۱۰ شعبه رسیده است.

استان مرکزی با جمعیتی حدود یک میلیون و ۴۲۹ هزار نفر بیش از یک میلیون حائز شرایط رای دادن دارد که فرصت خواهند داشت تا با حضور پای صندوق‌های رای سرنوشت ۴ سال جامعه را رقم بزنند.

استان مرکزی یک میلیون و ۹۸ هزار و ۳۶۶ نفر واجد شرایط رای دارد و از این تعداد ۲۳ هزار و ۴۰۳ نفر به عنوان رای اولی هستند و برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

در استان مرکزی ۷۴۹ نفر داوطلب انتخابات شورا‌های شهر و ۴ هزار و ۷۷۵ نفر داوطلب شورا‌های روستا‌ها هستند که صلاحیتشان تائید شده است.

در استان مرکزی انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم در حوزه آشتیان، تفرش و فراهان برگزار می‌شود و ۴۱ داوطلب تایید صلاحیت شده برای کسب یک کرسی این حوزه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.