استاندار ایلام:

همراهی و همکاری نیروی انتظامی در امر انتخابات با مسئولان استانی بی‌نظیر است

نوذری با بیان اینکه ۲۸ خرداد روز سرنوشت‌ساز مردم ایران اسلامی است، گفت: نیروی انتظامی در تمامی مراحل انتخابات با مسئولان استانی همراهی و همکاری خوبی داشته است.

محمد نوذری استاندار ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت : تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم و درخور نظام جمهوری اسلامی ایران در استان ایلام اندیشیده شده است.

او افزود: یک محور بسیار مهم در انتخابات با ۲ موضوع سلامت و امنیت وجود دارد که در بحث امنیت یکی از ارکان‌هایی که نقش بی‌نظیری در برقراری آن دارد نیروی انتظامی است.

استاندار ایلام ادامه داد: نیروی انتظامی در تمامی مراحل انتخابات با مسئولان همراهی و همکاری خوبی داشته است و برای تامین امنیت و آرامش مردم و خلق حماسه‌ای دیگر در این روز تلاش‌های بسیار کرده است.

او با تقدیر از فرمانده انتظامی استان ایلام و کارکنان تحت امرش در زمینه تامین امنیت انتخابات در قبل و زمان تبلیغات کاندیدا‌ها ادامه داد: امروز هم حافظان امنیت مردم در شعب انتخاباتی و در تامین نظم و آرامش مردم در پای صندوق‌های رای حضوری پررنگ دارند.

نوذری با بیان اینکه افزون بر وظیفه سنگین نیروی انتظامی در بحث برقرای امنیت در شعب انتخاباتی ، نقش آن‌ها در مشارکت در این روز قابل چشم پوشی نیست، اظهار کرد: انشالله امروز انتخاباتی پرشور و درخور نظام ایران اسلامی در سطح کشور و استان ایلام در سایه تلاش‌ها و خدمات کارکنان نیروی انتظامی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.