عروس و داماد زابلی در آغازین روز زندگی مشترک خود با حضور در شعبه اخذ رای در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عروس و داماد زابلی در آغازین روز زندگی مشترک‌ خود با حضور در شعبه اخذ رای در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا شرکت کردند.

این زوج جوان دلیل حضورشان در پای صندوق رای را خنثی کردن نقشه‌های دشمنان نظام و انقلاب و تجدید پیمانی دوباره با آرمان‌های امام خمینی (ره) عنوان کردند.

این داماد زابلی با بیان اینکه راه رسیدن به خوشبختی، توسعه جامعه و صیانت از حق انتخاب سرنوشت است افزود: با رای دادن در این روز مهم در تعیین سرنوشت و مسیر کشور خودمان در روز انتخابات سهم داشتیم و از روز‌ها قبل برای این مهم برنامه‌ریزی کرده بودیم.

وی با اشاره به اینکه امروز مهمترین روز زندگی ما است و باید بین مهمترین روز زندگی و مهمترین روز سرنوشت سیاسی کشورمان پیوند برقرار کنیم خاطرنشان کرد: با شرکت در انتخابات روند توسعه کشورمان را تسریع و آینده بهتری برای فرزندان این ملت رقم خواهد خورد.

عروس زابلی نیز در این گفتگو بیان کرد: حضور پر شور تمام ما در این انتخابات علاوه‌بر استحکام نظام و پیشرفت روزافزون آن در آینده دشمنان این انقلاب را از نقشه‌های شومشان ناامید خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کشور ما در شرایط حساسی قرار دارد و بیشتر کشور‌ها و مردم دنیا چشمشان به حضور ملت ایران در این انتخابات متمرکز است تصریح کرد: مشارکت در انتخابات روند اصلاح اجتماعی را سریع‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار