معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از اهدای هزار و ۲۰۰ کولر آبی به ارزش ۵ میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان خبر داد.

حسینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت‌: با توجه به آغاز فصل تابستان تعداد  هزار و ۲۰۰ کولر آبی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان با اولویت مناطق کم برخوردار و خانواده های فاقد لوازم سرمایشی بین نیازمندان توزیع شد.

او افزود‌: هر سال با همراهی خیرین در فصول گرم و سرد سال لوازم و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان جامعه هدف استان جهت آسایش و رفاه حال آنان توزیع می‌شود.

حسینی‌ بیان کرد: توزیع تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در بین مددجویان تحت حمایت یکی از رویکرد های این نهاد است و هر سال در فصل پاییز و بهار تجهیزات گرمایشی و سرمایشی شامل آبگرمکن، بخاری گاز سوز و کولر آبی تهیه و بین مددجویان ساکن مناطق محروم و دارای اولویت توزیع می‌شود.

او عنوان کرد‌: پارسال در ۶ مرحله  هزار و ۹۸۵ دستگاه بخاری گازی و ۳۰۰ دستگاه آبگرمکن گازی به ارزش ۲ میلیارد‌ و ۵۰۰ میلیون تومان بین خانواده های نیازمند و فاقد‌ هرگونه لوازم و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی توزیع شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.