امام جمعه و استاندار زنجان برای قدردانی از مشارکت پرشور مردم استان زنجان در انتخابات پیامی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، آیت الله علی خاتمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه و حقیقی استاندار زنجان  برای قدردانی از مشارکت پرشور مردم استان زنجان در انتخابات پیامی صادر کردند.

در متن این پیام آمده است: حضور حماسی و سیاسی و با بصیرت مردم استان زنجان همچون سایر هموطنان در این دوره از انتخابات بار دیگر برگ زرینی بر تاریخ کشور و تیری بر قلب ناامید دشمنان ایران اسلامی شد.


مردم ولایتمدار، قدردان، آگاه و همیشه در صحنه استان زنجان با مشارکت بالای خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰، مقوم‌های وحدت را ارتقاء بخشیدند و نشان دادند که همواره منافع و مصالح کشور را بر هر چیز دیگری ارجح می‌دانند و پای عهد و پیمان با شهدا بویژه مرد میدان، حاج قاسم سلیمانی رحمه الله علیه و امام راحل عظیم الشان هستند و با لبیک گفتن به دعوت مقام معظم رهبری حضوری پرشور و حماسی در این رویداد بزرگ داشتند.


اکنون که رقابت‌ها به پایان رسیده، امیدواریم منتخب ملت به پشتوانه حمایت‌ها و رای و حضور گسترده این مردم سربلند، با همدلی و وفاق در راستای توسعه کشور و پیشرفت و سرافرازی میهن اسلامی گام بردارند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.