استاندار قم گفت:محدودیت‌های کرونایی مطابق با شرایط زرد کرونا در قم اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرام سرمست، استاندارقم با اشاره به‌ورود قم به‌منطقه زرد کرونایی گفت: محدودیت‌های کرونا از جمله منع تردد شبانه به‌قوت خود باقی است و دستورالعمل آن نیز طبق رنگ بندی جدید ابلاغ خواهد شد.


بیشتر بخوانید؛


او عامل برون رفت استان از وضعیت نارنجی را مدیون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم وپایداری عوامل بهداشت و مدیریت اعضای ستاد مقابله با کرونا دانست.


سرمست با اشاره به از سرگیری واکسیناسیون در هفته جاری گفت: تزریق واکسن‌های داخلی در کنار واکسن‌های خارجی از این هفته در دستور کار قرار گرفته است.

استاندارقم از ریل گذاری روند تامین و اجرای واکسیناسیون خبرداد و ابراز امیدواری کرد: با واکسیناسیون گسترده در فصل تابستان سال تحصیلی آینده به صورت حضوری برگزار شود.

آقای سرمست از اجرای مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز برگزاری رای گیری ابراز خرسندی کرد و افزود: در کنار حضور پرشور مردم، دستورالعمل‌های بهداشتی به خوبی اجرا شد.

استاندار به منتخبین مردم در سه انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و خبرگان رهبری تبریک گفت و افزود: حضور پرشور مردم حماسه‌ای دیگر آفرید که باید به ملت ایران تبریک گفت.

او راهنمایی‌ها و هدایت‌های مقام معظم رهبری و مراجع تقلید، شخصیت‌ها و نخبگان سیاسی، احزاب و گروه ها، اصحاب رسانه و صداوسیما را در گسترش فضای مشارکت بسیار موثر اعلام کرد.

استاندار همچنین از عوامل اجرایی انتخابات، هیئت‌های نظارت و بازرسی و اعضای ستاد انتخابات تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار