بیش از ۳۸ هزار معلم از ۲۲۰ عنوان کارگاه آموزشی کیفیت‌ بخشی در چهارمحال و بختیاری بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای افزایش کیفیت آموزشی، بیش از ۲۲۰ کارگاه و ۵۰۰ ساعت دوره ضمن خدمت در استان برگزار شد.

او افزود: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی و لزوم ایجاد فاصله اجتماعی از اوایل اسفندماه سال سال ۱۳۹۸ تهدیدات بسیاری به سراغ حیطه آموزش آمد که البته همکاران ما با مجاهدت‌های فراوان این تهدید را به فرصتی نو تبدیل کردند.


بیشتر بخوانید


قائدامینی اضافه کرد: جهت آشنایی هرچه بیشتر فرهنگیان با فضای آموزش برخط و در راستای بالا بردن کیفیت تدریس در فضای مجازی، بیش از ۳۸ هزار نفر ساعت در قالب ۲۲۰عنوان کارگاه کیفیت‌بخشی توسط حوزه معاونت آموزش متوسطه آموزش‌و‌پرورش استان به صورت برخط برگزار گردید که معلمان مقطع متوسطه دوره اول و دوم استان از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

او اظهار داشت: ۱۵ عنوان از این کارگاه‌ها به صورت کشوری برگزار شد که معلمان سراسر کشور از آموزش‌های اساتید چهارمحال‌و‌بختیاری بهره‌مند شدند.

قائدامینی تصریح کرد: در کارگاه‌های برگزار شده به‌صورت کشوری به نقش معلمان و والدین در مدیریت اثربخش فضای مجازی، ارتقای دانش محتوایی، تربیتی و فناوری معلمان در فضای مجازی، مهارت‌های تدریس و ارزشیابی در فضای مجازی، چالش‌ها و راهکار‌های مناسب در مواجهه با کنکور، فنون تدریس در فضای مجازی و ... پرداخته شد.

او ادامه داد: در همین مدت بیش از ۵۷ هزار نفر ساعت دوره آموزش ضمن خدمت در قالب ۲۵ عنوان نیز به صورت مجازی برای معلمان مقطع متوسطه دوره اول و دوم استان برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار