تل آویو: حجت الاسلام رئیسی فردی است که متعهد شده برنامه نظامی هسته‌ای ایران را به پیش ببرد

سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نسبت به انتخاب حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، بعنوان هشتمین رئیس جمهور منتخب ایران واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، لیور حیات، سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار رشته پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نسبت به انتخاب حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، بعنوان هشتمین رئیس جمهور منتخب ایران واکنش نشان داد و نوشت:حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی فردی است که متعهد شده تا به سرعت برنامه نظامی هسته‌ای ایران را به پیش ببرد.

وی ادامه داد: انتخاب حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی مقاصد مخرب و واقعی ایران را شفاف‌تر کرده است و از این رو جامعه بین المللی باید در رابطه با این موضوع نگرانی داشته باشند.

سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی یکی از تندروترین روسای جمهور ایران محسوب می‌شود، افزود: برنامه هسته‌ای ایران باید فورا متوقف شده و کاملا به عقب رانده شود و یا حتی به صورت نامحدود متوقف شود.

وی با بیان این که انتخاب حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به تلاش بیشتر برای توقف برنامه هسته‌ای ایران منجر خواهد شد، ادامه داد: برنامه موشک‌های بالستیک ایران باید برچیده شود.

این ادعا‌ها در حالی است که، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بار‌ها اعلام کرده است که انحرافی در برنامه هسته‌ای ایران مشاهده نمی‌شود و از سوی دیگر اسرائیل خود بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای در زرادخانه دارد.

این در حالی است که، روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» به نقل از مشاوران بایدن مدعی شده است که، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تصمیم گرفته تا پیش از برگزاری مراسم تحلیف «حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور منتخب ایران با طرف ایرانی به یک توافق نهائی برسد.

وزارت خارجه آمریکا در واکنش به نتایج سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران و انتخاب حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعنوان رئیس جمهور، اعلام کرد: واشنگتن به تداوم گفتگو‌ها با ایران بمنظور احیای توافق هسته‌ای، حتی پس از انتخابات ریاست جمهوری نیز متعهد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Romania
حجت الاسلام
۰۸:۲۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
کلمه حجت السلام و مطمئنی گفته ؟ :D
آخرین اخبار