جهانگیری گفت: بار دیگر مردم ولایت مدار اندیمشک با شکوه حضور خود در انتخابات برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: حضور آگاهانه مردم اندیمشک از ابتدای آغاز فرآیند انتخابات تا پاسی از شب در پای صندوق‌های رای ادامه داشت که این خود نشانه عشق و علاقه مردمان این آب و خاک به شهر کشور ایران همیشه سرافراز است.

او افزود: مردم ولایت مدار اندیمشک بار دیگر همچون هشت سال دفاع مقدس به ندای رهبری لبیک گفته و با حضور چشم گیر خود در انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا عزت، اقتدار و پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی به جهانیان نشان دادند.

جهانگیری با بیان اینکه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی از ماه‌های قبل با فضا سازی و آلوده کردن فضا تمام سعی و تلاش خود را بر این داشتند تا مردم را نسبت به انتخابات مایوس کنند، بیان داشت: مردم خدا جوی شهر یک هزار شهید اندیمشک همچون سایر شهر‌های کشور این توطئه دشمن را با حضور حداکثری خود در انتخابات مایوس و ناامید کردند.

فرماندار اندیمشک گفت: مردم اندیمشک بار دیگر حماسه حضور آفریدند و با حضور بابصیرت خود در انتخابات ۲۸ خرداد را به جشن ملی تبدیل کردند و  بدون شک جمهوری اسلامی با داشتن چنین مردمان نجیبی استوار و پایدار خواهد ماند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.