به مناسبت دهه کرامت و جشن پیروزی ملت ایران در انتخابات مراسم جشنی با حضور نماینده ولی فقیه و اقشار مردم در ورزشگاه آزادی بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، در آستانه سالروز میلاد امام رئوف (ع)، در شهرهای مختلف استان ، همزمان با جشن دهه کرامت، جشن پیروزی بزرگ ملت بصیر در انتخابات ۲۸ خرداد و انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهور ایران برپاست.
 
مردم از انتخاب پیروزی نامزد منتخبشان به عنوان هشتمین رئیس جمهور ایران در دهه کرامت ابراز خوشحالی می کردند.
 
حجت الاسلام مختاری رئیس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در خراسان جنوبی از حضور انقلابی مردم درپای صندوق رای تشکر کرد و گفت: مردم به روش دوستانه از مسئولین به دنبال مطالبه آرمان‌های انقلاب باشند.
 
مردم قدردان حضور پرشور هم در انتخابات بودند
 
شهروندی گفت: از هم استانی‌های خود بهددلیل نمشارکت بالا در انتخابات تشکر کردند.
 
شهروند دیگری گفت: پیروز اصلی انتخابات مردم بودند، زیرا نگذاشتند افرادی در خارج از کشور برایشان سرنوشت تعیین کنند .
 
یکی از اهل سنت هم که در این جشن حضور داشت گفت: این پیروزی و موفقیت در پی اتحاد و وحدت اعتقاد و ولایی بودن ملت ایران درمقابل استکبار جهانی انجام شدند.
 
مردم می‌گفتند حضور در انتخابات پایان راه نیست و باید پشت رئیس جمهور باشیم و از او هم مطالبه کنیم و کمک کنیم و انشاالله بتوانیم به پشتوانه رای بالای مردم و  به برکت امام رضا دولت جوان انقلابی بتواند مشکلات را حل کنند 
 
مردم علی رغم مشکلاتی که داشتند در انتخابات برای ساختن ایران قوی شرکت کردند و گفتند : بازهم پای کاریم و دولت منتخب خود را حمایت خواهیم کرد.
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.