برنامه «از برکلی تا دهلاویه» به نقش و تأثیر دکتر چمران در تغییر معادلات سیاسی منطقه و ارائه الگوی انسانی چند بعدی برای نسل جدید می‌پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه رادیویی فرهنگ همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران در برنامه «سرزمین من»، امروز دوشنبه ۳۱ خردادماه یاد ایشان را گرامی می دارد.

رادیو فرهنگ روز سی و یکم خردادماه و در سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران، بخش ویژه‌ای را در برنامه «سرزمین من» تقدیم شنوندگان می‌کند. ۳۱ خرداد سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران است؛ به همین مناسبت در این برنامه به مرور بخشی از رشادت‌های این شهید بزرگ پرداخته می‌شود.

بررسی ابعادی از زندگی علمی، هنری و خانوادگی شهید چمران به عنوان الگویی برای نسل امروز، معرفی کتاب، پخش مستند‌های آرشیوی از زندگی ایشان، شهید چمران از نگاه بزرگان، مناجات‌های شهید چمران از جمله بخش‌هایی از این برنامه است.

برنامه «سرزمین من» کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که به تهیه‌کنندگی امیررضا راز ساعت ۱۲:۴۵ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

 روایت زندگی شهید چمران از برکلی تا دهلاویه در رادیو فرهنگ

مستند «از برکلی تا دهلاویه» به مناسبت سالروز شهادت مصطفی چمران از شبکه رادیویی فرهنگ روی آنتن می‌رود.

مستند «از برکلی تا دهلاویه» زندگی شهید چمران و خاطرات وی از نیوجرسی تا حال و هوای دهلاویه و پاوه در دوران دفاع مقدس را روایت می‌کند.

در این برنامه مهندس مهدی چمران برادر شهید، محمدمهدی امیرکمالی فعال سیاسی و همرزم شهید چمران و محمد نخستین همرزم و راوی خاطرات شهید و ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان فیلم سینمایی «چ» از شخصیت شهید چمران می‌گویند.

برنامه «از برکلی تا دهلاویه» همچنین به نقش و تاثیر دکتر چمران در تغییر معادلات سیاسی منطقه و ارائه الگوی انسانی چند بعدی برای نسل جدید می‌پردازد.

برنامه «از برکلی تا دهلاویه» دوشنبه ۳۱ خردادماه ساعت۱۵:۳۰ به تهیه‌کنندگی سیدمحمد حسینی‌باغسنگانی و اجرای بهروز رضوی از رادیو فرهنگ شنیده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار