رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: حادثه رانندگی در شهر کرمانشاه دو عابر پیاده خانم و آقا را به کام مرگ کشاند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : حادثه رانندگی حوالی ساعت سه بامداد امروز (۳۱ خرداد) در سه راه شریعتی، مقابل کلینیک شهید چوبکار رخ داد.

او گفت : در این سانحه یک دستگاه پیکان با آقایی ۴۲ ساله و خانمی ۳۵ ساله برخورد کرد که عابران پیاده به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

شیری از متواری شدن خودرو پیکان خبر داد و افزود: تلاش برای دستگیری راننده متواری ادامه دارد .

پلیس جوان را از خودکشی منصرف کرد

یکی از مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در اقدامی شجاعانه و با انجام عملیات روانی، جوانی ۳۰ ساله را از خودکشی منصرف کرد و ناجی او شد.

 مصطفی فرهمند مامور فداکار پلیس افزود: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان خودکشی جوانی قرار گرفتیم که تصمیم داشت خود را از روی پل "لب آب" حلق آویز کند.

فرهمند ادامه داد: به همراه تیمی از ماموران به سرعت عازم محل شده و مشاهده کردیم جوانی با بستن رشته طنابی به میله‌های متصل به پل قصد دارد خود را از آن حلق آویز کرده و به زندگیش پایان دهد.

او ادامه داد: این فرد بسیار در تصمیمش جدی بود و به توصیه‌های اطرافیان اعتنایی نداشت و تهدید می‌کرد اگر کسی به او نزدیک شود خود را حلق آویز می‌کند.

مامور انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: زمانی که شرایط را اینگونه دیدم تصمیم گرفتم به هر شکل ممکن او را از تصمیمش منصرف کنم و پس از مقداری نزدیک شدن، به او قول دادم کمکش خواهم کرد و به این فرد تاکید کردم خودکشی و مرگ راه حل مناسبی برای حل مشکلش نیست.

فرهمند ادامه داد: پس از آنکه دیدم مقداری آرامتر شده به صحبت‌های خود ادامه داده و توانستم او را از تصمیمش منصرف کرده و از طناب دار جدا کنم.

او با بیان اینکه این جوان ۳۰ ساله اهل یکی از استان‌های اطراف کرمانشاه است، گفت: در صحبت‌هایی که داشتیم متوجه شدم مشکلات شخصی و خانوادگی دلیل تصمیمش بوده است.

این مامور فداکار پلیس از انتقال جوان ۳۰ ساله به کلانتری برای انجام کار‌های مشاوره‌ای و بازیابی شرایط روحی و روانی او به منظور بازگشت به شرایط عادی زندگی خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.