دکتر امجد المظفر درسفر به اراک گفت: به عنوان رایزن فرهنگی آماده‌ی همکاری بین دو کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دکتر امجد المظفر رایزن فرهنگی سفارت عراق در ایران در جریان سفر به اراک گفت: به عنوان رایزن فرهنگی آماده‌ی همکاری بین دو کشور هستیم.

امجد المظفر افزود: او اضافه کرد: امروز طی بازدید بعمل آمده از دانشگاه علوم پزشکی اراک، با حوزه‌های خدماتی و بهداشتی این مرکز آشنا شدیم و این ملاقات اولین اقدام برای توسعه روابط بین عراق و دانشگاه علوم پزشکی اراک بود.

او اضافه کرد: امید است پس از درج نام دانشگاه علوم پزشکی اراک در لیست وزارت علوم عراق، شاهد حضور دانشجویان عراقی در دانشگاه علوم پزشکی اراک باشیم تا بتوانیم از خدمات و تجارب این دانشگاه برای دانشجویان عراقی استفاده کنیم.

دکتر سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک هم گفت:امروز دانشگاه علوم پزشکی اراک میزبان رایزن فرهنگی وزارت امور خارجه کشور دوست و برادر عراق است.

جمالیان افزود: امید است بتوانیم در جلسه امروز تعاملات خود را در بحث‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و درمانی با کشور عراق افزایش داده و پذیرای دانشجویان عراقی باشیم.

او ادامه داد: ان شاالله امروز طی بازدیدی که از ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی اراک به عمل می‌آید بتوانیم از ظرفیت‌های متقابل هم استفاده کنیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار