روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان کارگاه‌های مجازی ویژه تابستان امسال را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان اسامی کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی مجازی تابستانی را از سوی معاونت فرهنگی کانون اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه؛ این کارگاه‌ها شامل؛ دوره‌های مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته هستند که برای گروه‌های سنی مختلف طراحی و برنامه‌ریزی شده اند، ضمن اینکه کارگاه‌های خوشنویسی، سفالگری، اُریگامی، پویانمایی، عکاسی، نقاشی، طراحی، بازی و سرگرمی، ساخت عروسک نمایشی، شعر و قصه، شاهنامه خوانی، نجوم، نمایش خلاق، زیست‌شناسی و... عنوان برخی از این کارگاه‌های پیش‌بینی‌شده برای دوره تابستان کودکان و نوجوانان خوزستانی هستند.

بر همین اساس علاقمندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، می‌توانند برای شرکت در این کارگاه‌ها تا روز ۱۳ تیر ۱۴۰۰ در پایگاه مجازی کانون به نشانی khz.kpf.ir ثبت‌نام کنند.

زمان شروع کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی و... از روز ۱۵ تیر و پایان آن ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اعلام شده است و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم، جذب انجمن‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان می‌شوند.

این کارگاه‌ها به صورت برخط (آنلاین) از سوی مدرسان صاحب‌نام هر رشته برگزار می‌شوند و علاقمندان برای آگاهی بیشتر از عنوان و اسامی کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی کانون استان خوزستان می‌توانند به پایگاه مجازی کانون به نشانی khz.kpf.ir کانون مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.