مرکز درمانی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان به یاد «سیدرضا مقیمی اصل» پدر صنعت آذربایجان در شهرک اندیشه تبریز احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان در مراسم جلسه هم اندیشی خیرین صاحبان صنایع با موضوع سلامت در شهرک صنعتی شهید سلیمی گفت:صاحبان صنایع و خیرین نقش بسزایی در فرهنگ سازی، کمک‌های عام المنفعه و رفع زیر ساخت‌های بهداشتی و درمانی دارند.

اوبا بیان اینکه امنیت وسلامت دو نعمت بزرگ الهی است افزود: کسانی که در هر مقام و جایگاهی برای سلامتی و امنیت مردم تلاش می‌کنند، مصداق بارز جها است.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برگزاری سالم انتخابات ۲۸ خرداد گفت: برگزاری سالم انتخابات ۲۸ خرداد در کمال امنیت وسلامت مدیون نیرو‌های انتظامی، امنیتی، سپاه و ارتش است وباید قدردان امنیت کشور باشیم.

امام جمعه تبریز افزود: در روایت و احادیث به اهمیت سلامت و امنیت تاکید ویژه‌ای شده است و اقدامات ارزشمندی توسط مجمع خیرین استان و همکاری خیرین صنایع و تولید کنندگان در حوزه سلامت صورت گرفته است و بسیاری از نیاز‌های درمانی استان مرتفع شده است.

صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این مراسم با تقدیر از فعالیت‌های ارزشمند خیرین سلامت مخصوصا صاحبان صنایع در رفع نیاز‌های حوزه سلامت گفت: با همت خیرین صنعتگر هزینه احداث درمانگاه مجهز با هزینه بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال توسط خانواده مرحوم سید رضا مقیم اصل در تبریز احداث می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار