دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی گفت:مطالبه گری از مسئولان اولویت مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نستوهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی درباره انتخابات ۲۸ خردادماه گفت: حضور گسترده ملت شریف ایران در پای صندوق‌های رأی بار دیگر نشان داد ملت عزیزمان بدون توجه به خواسته‌های دشمنان، پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌اند و خدمت گزاران واقعی خود را از سایرین به خوبی تمیز داده و در راستای اعتلای کشور عزیزمان قدم برمی دارند.

او افزود: بی شک حضور مردم در انتخابات و دعوت همدیگر به مشارکت در انتخابات به عنوان بزرگترینِ معروفات و اهتمام آن‌ها به امر به معروف در امر انتخابات، شایسته تقدیر بوده و بدین وسیله مراتب تشکر و قدردانی خود از ملت شریف ایران به خصوص مردم غیور آذربایجان را اعلام می‌دارم و این پیروزی بزرگ را محضر رهبر معظم انقلاب و نماینده معزز ایشان در استان تبریک عرض می‌کنم.

او ادامه داد: مطالبه گری از مسئولین همچنان جزو اولویت‌های این ستاد بوده و در همین راستا و برای تحقق شعار‌های دولت منتخب و اصلاح وضعیت جامعه ضمن حمایت از مطالبه گران، بر اجرای صحیح و دقیق قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اهتمام خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.