به‌کارگیری ۱۳۰ نفر از مهارت آموختگان فنی و حرفه‌ای در شرکت فاتح صنعت کیمیا

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس گفت: در سه ماهه نخست امسال، ۱۳۰ نفر از مهارت آموختگان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شرکت بزرگ فاتح صنعت کیمیا به‌کار گیری شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حشمت کوشکی از بکارگیری ۱۳۰ نفر از مهارت آموختگان آموزش‌های فنی و حرفه ای در شرکت فاتح صنعت کیمیا خبر داد و گفت: جذب این تعداد نیروی مهارت دیده بر اساس تفاهنمامه اسفند ماه پارسال بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس و شرکت فاتح صنعت کیمیا صورت پذیرفت.

او بیان کرد: در نوبت بعدی ۲۰۰ نفر از نیرو‌های آماده به کار که در آزمون‌های ورودی آن شرکت حضور یافته اند، پس از جبران کمبود مهارت از طریق حضور در دوره‌های مهارتی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های آزاد، جذب آن شرکت خواهند شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه آموزش این تعداد نیرو بر اساس سفارش محوری صورت می‌پذیرد اذعان کرد: بر اساس تفاهمنامه سال گذشته آموزش فنی و حرفه‌ای استان وظیفه مهارت آموزی به یک هزار نفر از نیرو‌های مورد نیاز شرکت فاتح صنعت کیمیا در حرفه‌های جوشکاری، تراشکاری، سی ان سی، مونتاژ و صنایع فلزی را بر عهده دارد.

گفتنی است شرکت فاتح صنعت کیمیا با بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی دارای ۳ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل در سراسر کشور بوده و در حال حاضر به عنوان یک قطب تولیدی در سطح خاور میانه شناخته می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار