ستاره تیم ملی فوتبال اسپانیا درباره شرایط این تیم قبل از مسابقه مقابل تیم ملی اسلواکی در جام ملت‌های اروپا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سزار آزپیلیکوئتا، ستاره ۳۱ ساله تیم ملی فوتبال اسپانیا درباره شرایط سخت ماتادور‌ها برای صعود به مرحله بعدی جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) اظهار کرد: تیم ما برای پیروزی مقابل اسلواکی انگیزه فراوانی دارد، اما در فوتبال مهم است که مغرور نشوید و کار خود را انجام دهید. ما در کشور خود بازی می‌کنیم و باید تمام تلاش خود را برای نتیجه گیری در بازی فردا انجام دهیم؛ چرا که مسابقه فردا شب برای اسپانیا مانند یک مسابقه حذفی است.

آزپیلیکوئتا درباره بازی نکردن خود در این جام گفت: تیم ما ۲۴ بازیکن دارد و همه ما سعی می‌کنیم که مربیان را برای بازی در ترکیب اصلی تحت تاثیر قرار دهیم؛ من هم مانند سایر بازیکنان برای بازی در تیم ملی و همچنین مسابقات یورو لحظه شماری می‌کنم.

او ادامه داد: وقتی شرایط مساعد باشد و تیم بازی‌های خود را ببرد، همه چیز آسان است؛ اما شرایط کنونی تیم ملی اسپانیا با دوره‌های قبلی تفاوت دارد. تیم ما متشکل از بازیکنان جوانی است که به دنبال پیروزی هستند و برای این موضوع باید به آن‌ها فرصت داد.

آزپیلیکوئتا گفت: در ۲ بازی آغازین ما با تیم‌های سر سختی بازی داشتیم، اما در آن مسابقات نیز می‌توانستیم پیروز شویم و امتیازات آن بازی‌ها را کسب کنیم. ما در بازی مقابل اسلواکی هم مانند ۲ بازی قبل سعی می‌کنیم بر بازی تسلط داشته باشیم و البته بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او افزود: تیم ملی پرتغال در دوره قبل در دور گروهی با ۳ تساوی به مرحله بعد صعود کرد، اما در انتها به قهرمانی این مسابقات رسید. تیم ما باید از موقعیتی که در بازی فردا شب برای ما فراهم شده است، استفاده کند. تیم ما باید با تمرکز بالا به مصاف اسلواکی برود تا بتواند با پیروزی و صعود به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار