جنبش جهاد اسلامی فلسطین با برپایی مراسم گرامیداشت شهدای غزه در پایتخت سوریه، از رسانه‌های حامی نبرد شمشیر قدس قدردانی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العالم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با مشارکت فرماندهان گروه‌های فلسطینی در دمشق و سفیران ایران، یمن و ونزوئلا در سوریه و همچنین نمایندگانی از احزاب سوری و شخصیت‌های سیاسی، مراسمی برای گرامیداشت شهدای عملیات شمشیر قدس برگزار کرد.

جنبش جهاد اسلامی در این مراسم از تلاش‌های شبکه تلویزیونی العالم و شماری از نهاد‌های رسانه‌ای در پوشش خبری عملیات شمشیر قدس قدردانی کرد.

این مراسم تاکید دوباره بر این موضوع بود که محور مقاومت برای همه گزینه‌ها آماده است و نبرد با دشمن با حمایت کشور‌های محور مقاومت همچنان ادامه دارد.

عبد الکریم شرقی از مسئولان جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا مسئله مهمی است، اما به نظر من مسئله مهم‌تر در گرامیداشت شهدا، چگونگی محافظت از خون آن‌ها و حفظ دستاورد‌هایی است که این خون‌ها محقق ساخت.

در این مراسم جنبش جهاد اسلامی از نهاد‌های رسانه‌ای و تلاش‌های آن‌ها در حمایت از ملت فلسطین در نبرد شمشیر قدس قدردانی کرد. این جنبش به روزنامه نگاران و نهاد‌های رسانه‌ای لوح‌های تقدیر تقدیم کرد.

عبدالله صبری، سفیر یمن در سوریه تصریح کرد: تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه همراه با گرامیداشت شهدا یک پیام دارد این که مهمترین موضوع در نبرد، شاهدان و شهدای آن هستند بنابراین اصحاب رسانه شاهدان و شهدای زنده هستند که جنگ غزه را با همه جزئیات آن پوشش دادند و محور مقاومت و انسان دوستی را بر سر این نبرد با هم متحد کردند.

فرماندهان محور مقاومت در این مراسم بر پایبندی خود بر گزینه مقاومت تاکید و تصریح کردند انگشتان نیرو‌های مقاومت بر روی ماشه قرار دارد و شعار امروز «ان عدتم عدنا (اگر شما بازگردید ما نیز بازمی گردیم)» است.

گرامیداشت شهدای شمشیر قدس از والاترین روش‌های تقویت پایداری و مقاومت مردم فلسطین است؛ مقاومتی که به افزایش همه تلاش‌ها نیاز دارد تا دستاورد‌های پیروزی که مقاومت آن را رقم زده است، حفظ شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار