اختصاص ۲۴۶ میلیارد تومان بودجه به اشتغال مددجویان خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اختصاص ۲۴۶ میلیارد تومان اعتبار به اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به برنامه‌های اشتغال پیش‌بینی‌شده این نهاد در سال ۱۴۰۰ گفت: امسال درمجموع بیش از ۲۴۶ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع داخلی کمیته امداد و تبصره ۱۶ برای توسعه اشتغال مددجویان این نهاد اختصاص‌یافته است.

الهی راد بابیان اینکه امسال از مجموع اعتبارات اشتغال  بیش از ۲۲۵ میلیارد تومان خاصه در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌های عامل استان (تبصره ۱۶) پیش‌بینی‌شده است، اظهار کرد: این اعتبار به ۱۲ بانک عامل استان ابلاغ‌شده است.

او  همچنین میزان اعتبار پیش‌بینی‌شده اشتغال برای صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و هم‌افزایی را نیز ۲۱ میلیارد تومان اعلام و عنوان کرد: این تسهیلات قرض‌الحسنه، در سه نوع مشاغل خانگی، خوداشتغالی و کارفرمایی تا سقف ۵۰ میلیون تومان به معرفی‌شدگان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به ارائه گزارشی از اقدامات اشتغال‌زایی این نهاد در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: چهار هزار و ۳۳۹ مددجوی این نهاد طی سال ۹۹ صاحب شغل شدند که ۳۴۵ مددجو توسط بنگاه‌های کاریابی و سه هزار و ۹۹۴ نفر نیز از طریق دریافت تسهیلات اشتغال مشغول به کار شدند.


بیشتر بخوانید


الهی راد افزود: برای اشتغال‌زایی این افراد بیش از ۱۷۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از محل منابع بانک‌ها، صندوق امداد ولایت و توسعه طرح‌های اشتغال روستایی هزینه شد که ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن از محل منابع داخلی کمیته امداد و هم‌افزایی این استان و ۱۵۳ میلیارد و ۳۳۵ تومان آن نیز از محل تسهیلات بانکی پرداخت‌شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.