رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباشی که اقدام به عربده کشی و تخریب یک دستگاه خودرو در محله آذری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی  تهران بزرگ گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر تخریب یک دستگاه خودرو در حوالی خیایان آذری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در محل اقدام به تحقیقات فنی و پایش دوربین‌های مداربسته اطرف محل کرده که مشخص شد دوتن از اراذل و اوباش منطقه ضمن عربده کشی و ایجاد رعب وحشت اقدام به تخریب خودروی یکی از شهروندان کرده و از محل متواری شدند.

راستی بیان کرد: با انجام تلاش‌های شبانه روزی مخفیگاه هردو متهم در حوالی شهر قدس شناسایی که با انجام هماهنگی‌های قضایی در صبح روز سی و یکم خرداد ماه در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان پس از دستگیری ضمن اعتراف به جرم خود دلیل این کار را داشتن مشکلات شخصی با یکی از افراد آن محل اعلام داشتند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، خاطر خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند امنیت و ارامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند به طور جدی برخورد می‌کند و از شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.


بیشتر بخوانید

دستگیری ضارب ۲ عضو یک خانواده در فلاح

عربده کش محله یافت آباد دستگیر شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار