فعالان قرآنی و تبلیغی استان بوشهر همزمان با گرامیداشت چهلمین سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در آیین گرامیداشت چهلمین سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی با تبریک سالروز میلاد حضرت امام رضا علیه السلام، تقارن این مناسبت مبارک با سالروز تأسیس سازمان را بیان‌گر بار سنگینی دانست که بر عهده مبلغان حوزه دین و تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری با اشاره به برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد، حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در این انتخابات را نتیجه به میدان آمدن تمام ظرفیت‌های انقلاب اسلامی در ایجاد بصیرت در بین مردم عنوان کرد.

او افزود: دشمنان انقلاب با استفاده از ابزار‌های مختلفی مانند فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای در صدد تحریم انتخابات و تشویق و تحریک مردم برای شرکت نکردن در انتخابات و رأی ندادن بودند که با بصیرت مردم مثل گذشته شکست خوردند.


بیشتر بخوانید


امید پارسایی‌فر، رئیس حوزه هنری استان بوشهر نیز گفت: همه ما باید خود را به تحولات و فناوری روز مجهز کنیم و با همتی که رهبر معظم انقلاب از ما انتظار دارند در اجرای وظایف خود تلاش کنیم.

در این مراسم از ۱۶ طلبه‌ فعال، ۴۹ برگزیده‌ مسابقات تفسیر قرآن کریم، ۳ پژوهشگر عرصه‌ تربیت کودک و نوجوان، ۹ نفر از برگزارکنندگان آزمون حفاظ قرآن کریم، ۱۱ کارمند برگزیده‌ اداره کل تبلیغات اسلامی و ۷ نفر از فرزندان روزه اولی کارکنان تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.