مسئول کارگروه اسکای رانینگ در هیئت کوهنوردی اندیکا گفت: مسابقه دوی کوهستان ۱۱ تیر ماه در دهستان ابوالعباس شهرستان باغملک برگزار می‌شود.

عبدالهی مسئول کارگروه اسکای رانینگ در هیئت کوهنوردی اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: با همکاری کمیته مسابقات و لیگ هیات کوهنوردی و صعودهای ورزش خوزستان مسابقه دوی کوهستان (اسکار رانینگ) با هدف ارتقای توانمندی ورزشکاران استان و گسترش رشته دوی کوهستان برگزار می‌شود.

او بیان داشت: مسابقه دوی کوهستان با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی روز جمعه ۱۱ تیر ماه در دهستان ابوالعباس و روستای آرزو از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود.

عبدالهی با بیان اینکه ثبت نام شرکت کنندگان در محل برگزاری مسابقه انجام می‌شود، افزود: مسافت این مسابقه ۱۴ کیلومتر برای بانوان و ۱۹ کیلو متر برای آقایان در مسیر کوهستانی با شیب متوسط ۲۰ درجه است و به نفرات اول تا سوم این مسابقه احکام قهرمانی اعطا می‌شود و از سوی هیات کوهنوردی خوزستان به مسابقات کشوری دوی کوهستان اعزام خواهند شد.

مسئول کارگروه اسکای رانینگ در هیئت کوهنوردی اندیکا ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه با شماره تلفن ۰۹۱۶۷۷۲۷۴۰۹ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.