اختصاص ۵۱ میلیارد تومان تسهیلات به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: امسال بیش از ۵۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خراسان شمالی اختصاص‌یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: مجموع بودجه ابلاغی به صندوق امداد ولایت صرف رفع نیاز خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد  در قالب پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه می‌شود.

الهی راد افزود: با این اعتبار در چهار سرفصل اشتغال، کارگشایی، مسکن و فرهنگی تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان استان پرداخت می‌شود.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد:۲۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از مجموع این اعتبار برای ایجاد فرصت شغلی مددجویان طی سال جاری پیش‌بینی‌شده است.

الهی راد اظهار کرد: ۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز برای پرداخت تسهیلات کارگشایی در زیرمجموعه‌های مختلفی همچون جهیزیه، درمان، معیشت و ... پیش‌بینی‌شده است.

او افزود: همچنین ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان نیز برای ساخت مسکن نیازمندان استان و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز در سرفصل فرهنگی ازجمله رفع نیاز‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان اختصاص‌یافته است.

الهی راد به ارائه گزارش عملکردی از فعالیت‌های صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت طی سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: این صندوق در  سال گذشته با پرداخت ۶۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه توانست بیش از ۱۳۰ درصد از برنامه‌های خود را محقق کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر از نیازمندان استان از این صندوق طی سال ۹۹ تسهیلات قرض‌الحسنه و بدون بهره دریافت کردند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.