عضو فراکسیون فرهنگیان و نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت : ۳۰ هزار نفر کادر اداری آموزش و پرورش در کشور مشمول قانون نظام رتبه‌بندی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی رضایی عضو فراکسیون فرهنگیان و نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت : دیروز (سه‌شنبه، یکم تیرماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در خصوص لایحه قانون رتبه‌بندی معلمان تشکیل جلسه داد که جزئیات این لایحه تا ماده ۲ آن بررسی شد.

او گفت : در این جلسه مقرر شده براساس سند تحول، تمامی نیرو‌های آموزشی، تربیتی و اداری آموزشی مشمول قانون رتبه بندی معلمان شوند به طوریکه مشمولان طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور، شامل آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی، مشاور واحد آموزشی، مراقب سلامت، مدیر و معاون شاغل در واحد‌های آموزشی و تربیتی که صرفا در مشاغل مذکور در واحد‌های آموزشی و تربیتی اشتغال به خدمت دارند.

رضایی ادامه داد: این لایحه پس از کار کارشناسی با تلاش اعضا کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصویب شد و به زودی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی افزود: ۲۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شده است و اعتقاد داریم برای هر معلمی باید این کار انجام شود و اجرای این لایحه سبب تحول در آموزش و پرورش خواهد شد و امیدواریم تحفه ناقابلی برای معیشت و ارتقای معلمان باشد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.