تیم ملی فوتبال اسپانیا امشب در چارچوب جام ملت‌های اروپا به مصاف تیم ملی اسلواکی می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال اسپانیا امشب در سومین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا یورو ۲۰۲۰ به مصاف تیم ملی اسلواکی می‌رود. دیداری که ماتادور‌ها فقط به پیروزی در آن فکر می‌کنند و امیدوار هستند که با پیروزی خود و شکست تیم ملی سوئد در بازی همزمان به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کنند. تیم ملی اسپانیا که در ۲ بازی اول خود در این جام بردی کسب نکرده و ۲ تساوی به دست آورده است، برای صعود تنها به پیروزی فکر می‌کند.

اسپانیایی‌ها با این شرایط نا آشنا نیستند چرا که در جام ملت‌هایی اروپا در سال ۱۹۹۶ تیم ملی اسپانیا مانند امسال ۲ مسابقه اول خود را با تساوی به پایان رساندند، اما با پیروزی در بازی سوم به مرحله حذفی صعود کردند.

تیم ملی اسپانیا در آن سال در مسابقه اول و دوم خود مقابل بلغارستان و فرانسه به تساوی رسید. اسپانیایی‌ها در آن سال بازی سوم خود را با تیم ملی رومانی با پیروزی به پایان رساندند و توانستند از گروه خود صعود کنند. نکته جالب این رقابت‌ها حضور لوئیز انریکه سرمربی کنونی تیم ملی اسپانیا روی نیمکت تیم ملی اسپانیا به عنوان بازیکن بوده است.

تیم ملی اسپانیا و اسلواکی امشب و از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه لاکارتوخا شهر سویل به مصاف هم می‌روند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار