معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح شوق رویش ویژه جوانان در تابستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح شوق رویش ویژه جوانان در تابستان خبر داد و گفت: در این طرح برنامه‌هایی شامل آموزش‌های بشر دوستانه، اجتماعی، مذهبی، کلاس‌های امداد و نجات مقدماتی و تکمیلی، پیشگیری از اعتیاد، آشنایی با اصول و اهداف جمعیت هلال احمر، آموزش‌های قرآنی، ورزشی به صورت رایگان به جامعه هدف ارائه می‌شود.

او با اشاره به اینکه اوقات فراغت مناسب‌ترین زمان بروز استعداد‌ها و توانایی‌های جوانان و خود شناسی آن هاست و باید زمینه سازی بستر لازم برای استفاده از این فرصت ایجاد کرد، افزود: امسال همانند پارسال به دلیل پیشگیری از گسترش و شیوع بیماری کووید ۱۹ اجرای طرح‌ها و برنامه‌های تابستانی (شوق رویش) به صورت حضوری و در اجتماعات گسترده امکان پذیر نیست.

میر حسینی ادامه داد : در صورت صلاحدید روسای شعب اعضای جوانان می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برنامه‌های اوقات فراغت را در فضای باز و تعداد محدودی از اعضا برگزار کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: برگزاری اردویی ویژه کانون‌های دانشجویی، روستایی، جوانان، طلاب و دانش آموزان و کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی و اجرای طرح پیمان پیرامون مبارزه با مواد مخدر از دیگر برنامه‌های اوقات فراغت سال جاری است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار