معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از مشارکت ۲۵۷ جوان داوطلب برای نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در روز انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سید جواد میرحسینی، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: طبق درخواست وزارت کشور، وظیفه حفظ و نظارت بر اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری به جمعیت هلال‌احمر واگذار شد.

میر حسینی افزود: در این طرح، ۲۵۷ نفر از جوانان داوطلب هلال‌احمر با ارائه توصیه‌های بهداشتی به رأی‌دهندگان و نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، به پیشگیری از گسترش کرونا کمک نمودند.

او خاطر نشان کرد: توزیع ماسک، ضدعفونی دست و کنترل پوشش ماسک مراجعین از دیگر اقدام‌های اعضای جوانان در زمان برگزاری انتخابات در شعب اخذ رأی سراسر استان بوده که تا پایان ساعات رأی گیری در این شعب حاضر و خدمات را ارائه نمودند.

جمعیت هلال احمر از حضور جهادی اعضای داوطلب و جوان جمعیت هلال احمراستان که با عزمی راسخ در حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها همیشه در صحنه هستند تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.