امیدواریم مشکل بورس هم برطرف شود

رئیس سازمان بازرسی کشور گفت: امیدوار هستیم که تمامی مشکلات مخصوصا مشکل بورس به زودی برطرف شود.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کشور در نشست با فعالان اقتصادی، تولید کنندگان و کارآفرینان که عصر امروز برگزار شد اظهار کرد: قوه قضائیه حامی کارگاه‌های تولیدی است و گواه آن فعال شدن ۲ هزار واحد تولیدی است.
 
وی ادامه داد: حمایت از تولید و سرمایه گذاری در برنامه‌های ما قرار دارد و دفتری در این راستا تشکیل شده که به تولید کنندگان جلسات مستقیمی را برگزار میکنند.
 
درویشیان بیان کرد: آسیب‌های حوزه تولید و سرمایه گذاری را به ریز متوجه شده ایم و آن‌ها را به مجلس شورای اسلامی جهت اصلاح اعلام کرده ایم.
 
رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: عدم ثبات قیمت‌ها مانند محصولات داخلی مشکل بزرگی برای مصرف کنندگان است همچنین اجرایی نشدن برخی از قوانین مقرارت هم از جمله مشکلات دیگر است.
 
درویشیان با بیان اینکه در قوانین درباره حمایت از تولید صحبت شده است گفت: قانون بهبود محیط کسب و کار از جمله این قوانین است، تامین مالی یکی از مشکلات کارآفرینان است و باید از طرق گوناگون مشکلات را حل کرد و امیدواریم مشکل بورس هم برطرف شود.
 
وی ادامه داد: گاهی برای یک کار باید از چندین دستگاه امضا گرفت و عدم ثبات در سیستم‌های صادراتی کشور مشکل بزرگی است ما بسیاری از بازار‌های خود در منطقه را از دست دادیم.
 
رییس سازمان بازرسی کشور گفت: مسائل مربوط به نظام مالیاتی و تامین اجتماعی دارای مشکلاتی است و اگر این موارد بر طرف شوند بسیاری از مشکلات حل خواهند شد.
 
درویشیان گفت: همکاران بنده آماده صحبت با کارآفرینان و حل مشکل آن‌ها هستند.

همچنین در ادامه این نشست سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور اظهار کرد: یکی از ایام هفته قوه قضاییه به تولید اختصاص یافته است و امروز تمام مسئولان قوه قضاییه در سراسر کشور از کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی بازدید داشتند.

معاون قضایی دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین مساله ما در کشور اقتصاد و معیشت مردم است و قوه قضاییه در دو سال اخیر ورود مبارکی برای رفع موانع و پشتیبانی داشته است و بارقه امید در دل تولید کننده ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه مشکلات بسیاری سر راه تولید قرار دارد گفت: در ۱۵۰۰ دستگاه تولیدی، بنگاه و کارخانه نشست داشته ایم و به موضوع آن ورود کرده ایم و امیدواریم در دولت آینده حمایت‌ها رنگ و بوی بیشتری بگیرد.

عمرانی گفت: تولیدکننده اگر عاشق نباشد پای در این عرصه نمی‌گذارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار