حجت الاسلام امینی از تلاش شبانه روزی پلیس در جهت برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت الاسلام عبداله امینی امام جمعه شهرستان مهران در نشست صمیمی با فرمانده انتظامی شهرستان مهران از تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی در جهت برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد و گفت: ایجاد و حفظ امنیت پایدار در جامعه اسلامی اهمیت فراوانی دارد که امروزه با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی بحمد الله در سطح جامعه محقق شده است.

او افزود: امنیت فرآیند فعالیت‌های مثبت سازمان‌ها و نهاد‌ها و قشر‌های مختلف جامعه است و حاصل این فرآیند رونق اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را در جامعه در پی خواهد داشت.

او پلیس را عامل اصلی برقراری نظم و امنیت شهروندان در اجتماع خواند و از تلاش و زحمات این نیروی خدمات رسان به خصوص در ماموریت انتخابات در سطح این شهرستان قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران نیز در این نشست ضمن تشریح برنامه‌های نیروی انتظامی شهرستان گفت: پلیس با رویکرد جامعه محور، تمام تلاش خود را در جهت آگاه سازی و فرهنگ سازی شهروندان در برخورد با معضلات، ناهنجاری‌ها و مسائل اجتماعی بکار بسته است تا با اطلاع رسانی و شفاف سازی شاهد کاهش جرائم باشیم.

سرهنگ شهبازبیگی در پایان با اشاره به عملکرد مثبت انتظامی شهرستان در بحث امنیت ، مطرح کرد: آرامش و امنیت مردم اولویت اصلی ناجا بوده و در این راه با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.