مدافع تیم ملی فوتبال روسیه درباره حذف این تیم از رقابت‌های جام ملت‌های اروپا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فئودور کودریاشوف، مدافع تیم ملی فوتبال روسیه درباره حذف این تیم از رقابت‌های جام ملت‌های اروپا اظهار داشت: برای من یورو از همه لحاظ یک تورنمنت بسیار مهم بود. من می‌خواستم یک بار دیگر در بالاترین سطح فوتبال بازی کنم. ما موفق به انجام این کار شدیم، فقط نتوانستیم نتیجه مناسبی بگیریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

کودریاشوف در ادامه گفت: پس از مصدومیت، قبل از بازی با بلغارستان شرایطم بهتر شد و به امید کمک به تیم در مسابقات، تمریناتم را ادامه دادم. من از کادر فنی سپاسگزارم که به من اعتماد داشتند و من را برای یک مسابقه مهم در کپنهاگ آماده کردند.

او افزود: در این بازی سعی کردم با فداکاری کامل به بازیکنان جوان تیم کمک کنم. تیم ملی دانمارک بازیکنان با کیفیتی دارد. ما این موضوع را می‌دانستیم و حین بازی با چشم خودمان کیفیت آن‌ها را دیدیم.

مدافع تیم ملی روسیه گفت: به نظر من بازیکنان جوان ما نیز باید به فکر پیشرفت باشند و از بازی در تیم‌های خارجی امتناع نکنند. من به این دلیل چنین اعتقادی دارم که در طول دوران حرفه‌ای خود توانستم هم در روسیه و هم در خارج از کشور بازی کنم.


بیشتر بخوانید


او در خصوص شکست از دانمارک افزود: من فکر می‌کنم که ما فرصتی برای صعود از گروه داشتیم. تا نیمه اول همه چیز خوب پیش رفت. حیف شد که نتوانستیم نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار