رسانه‌های صهیونیستی از مذاکره آمریکا و رژیم صهیونیستی در خصوص قدرت پهپادی ایران خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از دیدار مقامات این رژیم با مقامات آمریکایی در خصوص قدرت پهپادی ایران خبر دادند.

پایگاه خبری نشریه تایمز اسرائیل در گزارشی به نقل از پایگاه صهیونیستی والا نوشت: آمریکا و اسرائیل اوایل ماه جاری میلادی در خصوص همکاری در برابر پهپاد‌های ایرانی مذاکراتی را به انجام رساندند.

بر پایه این گزارش، بر اساس توافقی که در ماه آوریل میان مشاوران امنیت ملی دو طرف (آمریکا و رژیم صهیونیستی) صورت گرفته، کارگروهی بین سازمانی که به منظور مقابله با تهدید علیه اسرائیل و دیگر همپیمانان آمریکا از سوی پهپاد‌های ایرانی و نیز موشک‌های هدایت شونده ایران شکل گرفته، سه هفته پیش برای نخستین بار تشکیل جلسه داد.

در این گزارش که به نقل از مقامات عالی رتبه آمریکا و رژیم صهیونیستی نقل شده، آمده که در این نشست تیم آمریکایی به رهبری «برت مک گورک» هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا شورای امنیت ملی آمریکا و ریاست تیم اسرائیل را ریووین ایزر (Reuven Ezer) بر عهده داشت.

بر پایه این گزارش، گفته شده است در این جلسه ایده برپایی «منطقه پرواز ممنوع» در خاورمیانه برای پهپاد‌های ایرانی مطرح شده است.

این گزارش در حالی منتشر شده که چند روز پیش نیز رسانه‌های خبری اعلام کرده بودند آمریکا هماهنگی‌های نظامی خود را با رژیم صهیونیستی و شماری از کشور‌های خاورمیانه به منظور تلاش برای آنچه مقابله با تهدیدات ایران خوانده شده بود، افزایش داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Pakistan
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۳ تير ۱۴۰۰
اگه ما هم جلسات متعددی با هم پیمانان وکشورهای مستقل ( ازلحاظ سیاسی) برگذارکنیم ( البته با تبلیغ گسترده جهانی) درمورد مثلاً اشغال 70/80 ساله یک کشور وکشتار کودکان وحمایت کشورهای غربی ازآنها وبررسی علتها ومنفعتهای این خبیثان دنیا طلب ازاین پشتیبانیها...... ویا مثلاً بررسی علل ودلایل کشتار فجیح بومیان آمریکای شمالی ( به اسم کانادا !) وچگونگی رسیدن حکام این کشوربه اعتماد به سقف! لازم جهت مطرح کردن حقوقققق بشر درسطح جهان ویا پی بردن به ابهام عجیب تاریخی ( کشتارسرخپوستان آمریکا) موضوع کشف !؟ قاره آمریکا وشبیه سازی این موضوع که اگر فرازمینیها درآمریکا پیاده بشوند! آیا دوباره این جمعیت روآدم حساب نمی کنند وفکرمیکنند خودشان اینجا راکشف کرده اند یا خیر؟ ویا جلسات مکرر برای بررسی این موضوع که چگونه کشورهای متعدد استعماری اروپایی به ورژن جدیدی ار استعمار نوین دست پیدا کردن وبا این همه ادعا وپیشرفت باز آویزان ایالات متحده هستند!؟ ویا مثلاً برگذاری جلساتی راجع به این موضوع که به چه علت بعضی ازکشورهای عربی ومثلاً اسلامی گاهاً در ددمنشی وخباثت حتی ازاربابان خود سبقت میگیرند و......................جای دوری نمیره :)) باید مثل خودشان برخورد کرد ( البته فرق اساسی اینه که ما حقایق روبررسی میکنیم وآنها متاسفانه توهمات را) تا فکرنکنند خبری هست.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۷:۲۸ ۰۳ تير ۱۴۰۰
چرا ایده پرواز ممنوع برای بمب افکن های رژیم فلسطین اشغالی بر فراز لبنان،سوریه،سودان و... و بمباران ان کشورها و نقض حریم هوایی انها مطرح نمی شود، مذاکره با نوچه های شیاطین زمینی به مراتب بدتر از خود شیطان است، خداوند در هیچ کتاب اسمانی دستور مذاکره با شیطان نداده است، چون شیطان عهدشکن،فریبکار،ظالم و خوی ددمنشی دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۳ ۰۳ تير ۱۴۰۰
غلط اضافی کردند
Iran (Islamic Republic of)
راد
۰۶:۴۷ ۰۳ تير ۱۴۰۰
چشمتان کور هر قدر می خواهید جلسه بزارید و مشورت کنید .اسرائیل در قبال ایران صفر هم به حساب نمیاد چه برسد که عددی به آن اختصاص داد .مجاهدان فلسطینی به تنهایی پوزه این رژیم غاصب را به خاک خواهد مالید انشاالله .در قبال پهپادهای ایران هیچ غلطی نمیتوانید بکنید .بهتره سرتان تو کار خودتان باشه ، اول عربستان را از باتلاق یمن نجات بدهید ، بعد حرف گنده تر بزنید . البته آرزو کردن اشکالی نداره ، ایران مقتدر با شروع به کار دولت انقلابی ، پله های ترقی را بیشتر از گذشته و با جهش ، طی خواهد نمود .
آخرین اخبار