سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد درباره پیروزی تیم خود مقابل لهستان در جام ملت های اروپا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جان اندرسن، سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد درباره پیروزی مقابل لهستان و صعود به عنوان تیم اول به دور حذفی جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) اظهار کرد: از این صدرنشینی احساس خارق العاد‌ه ای دارم. تیم ما در جام جهانی قبل نیز خلاف تصورات در گروه خود صدرنشین شد و این بار نیز به همین شکل تیم اول گروه خود شدیم. این اتفاق تنها به علت وفاداری و از خود گذشتگی بازیکنان تیم ما است. ستارگان تیم ملی سوئد همه لایق ستایش شدن هستند.

او ادامه داد: لهستان کشور بزرگ و فوتبال دوستی است. آن‌ها یک بازیکن در کلاس جهانی دارند و این بازیکن (روبرت لواندوفسکی) در این بازی بار‌ها تفاوت خود با سایرین را نشان داد و من واقعا خوشحالم که توانستیم این تیم را با این ستاره شکست دهیم.

او ادامه داد: تیم ما در این بازی دفاع خوبی انجام داد و گل‌هایی که دریافت کردیم نیز به علت عملکرد و درخشش فردی لواندوفسکی بودند. او اکنون بهترین بازیکن جهان است، اما ۳ امتیاز این بازی برای ما بود و این سوئدی‌ها بودند که به دور بعد صعود کردند.

او در انتها گفت:‌ اکنون باید استراحت کنیم و تنها به بازی ٖآینده خود فکر کنیم؛ چرا که ما می‌خواهیم و امیدواریم که به مراحل پایانی این مسابقات راه پیدا کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.