امام جمعه موقت زرند:

شهید بهشتی، مرد میدان بود

حجت الاسلام محمدی گفت: شهید بهشتی، مرد میدان علم، جهاد، اندیشه، مبارزه با نفس و خودسازی در راه خدا بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه و شهادت آیت الله شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفای انقلاب، گلزار شهدای شهرستان زرند با حضور فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان اجرایی، قضایی، خانواده‌های معظم شهدا و ورزشکاران دوچرخه سوار زرند عطرافشانی شد. 

حجت الاسلام محمود محمدی، رئیس دادگستری و امام جمعه موقت زرند در این مراسم با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید  بهشتی گفت: حادثه هفتم تیر و جنایت منافقان کوردل در این روز، هیچ گاه فراموش نمی‌شود. 

او حادثه هفتم تیر را نماد مظلومیت آیت الله شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب و امام (ره) دانست و افزود: شهید مظلوم  بهشتی را باید یکی از معماران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست. او مرد میدان علم، جهاد، اندیشه، مبارزه با نفس و خودسازی در راه خدا بود و آثار ارزشمندی از خود به جا گذاشته است. 

حجت الاسلام محمدی اقتدار و عظمت کنونی کشور را مدیون ایثار شهدای گراتقدر دانست و گفت:‌ در حال حاضر جنگ، جنگ فرهنگی است و باید در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان بیش از پیش هوشیار باشیم. 

او با بیان اینکه نسل جوان ما امروز تشنه فرهنگ ایثار و شهادت است،  گفت: باید این فرهنگ ارزشمند به خوبی به نسل جوان منتقل شود؛ زیرا شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با تقدیم جانشان از هویت دینی و ملی ایران اسلامی جانانه دفاع کردند و جاودانه شدند. 

شرکت‌کنندگان در این مراسم باشکوه با عطرافشانی قبور مطهر شهدا، قرائت فاتحه و نثار شاخه گل، بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند. 

این مراسم با قرائت زیارت عاشورا بود.

آیت‌الله بهشتی اولین مسئول دستگاه قضایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هفتم تیرماه ۱۳۶۰ در عملیات تروریستی منافقین کوردل در انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به همراه ۷۲ تن از یاران با وفای خود به درجه والای شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار