استاندارکرمان در پیامی به مناسبت هفته قوه قضائیه؛

گسترش عدالت، زیربنای توسعه است

استاندارکرمان گفت: گسترش عدالت، زیر بنای جامعه مدنی، زمینه ساز امنیت اجتماعی و عامل توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علی زینی وند در پیامی به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت: بسط عدالت از مهم‌ترین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه بوده است.

 زینی وند بابیان اینکه قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی ارزنده‌ای در بسط و گسترش عدالت، صیانت از کرامت انسانی، تحقق حقوق شهروندی و پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایفا نموده است اظهار کرد: بدون شک بخش مهمی از امنیت پایدار و همه جانبه کشور، مرهون تلاش‌های موثر و مستمر مسئولین قضائی در بخش‌های مختلف دستگاه قضا است.

استاندار در این پیام افزوده است: ساختار دستگاه قضایی اطمینان بخش است و دستگاه قضا به عنوان مهمترین نماد اراده نظام اسلامی در استان کرمان همواره با پاسداری از قانون اساسی، رعایت موازین عدل اسلامی، تحول و نوآوری دراین حوزه و با اقتدار در راستای تحقق عدالت در جامعه و پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی حرکت کرده است و در مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی، قانون‌شکنی‌ها و جرائم و برخورد قاطع با متخلفان تلاش می‌کند.

 زینی وند آورده است: اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دستگاه قضایی بویژه شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش، هفته قوه قضاییه را به مجموعه خدوم، تلاشگر و متعهد این قوه خاصه رییس کل دادگستری استان، دادستان‌ها، قضات شریف، دادیاران و همه کارمندان و کارکنان دادگستری تبریک عرض نموده و موفقیت و توفیقات روز‌افزون این عزیزان را در راه اعتلای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقامه عدالت با بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

علی زینی وند/ استاندار کرمان

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار