حجت الاسلام مظفری گفت: نیازمند تلاش همه خبرنگاران در زمینه نقد سازنده هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام مظفری معاون قضایی قوه قضاییه در جلسه ستاد اقتصاد مقاوتی و کمیته حمایت قضایی از تولید در ساوه خطاب خبرنگاران گفت: رسانه‌ها باید با نقد سازنده حاشیه امن را برای مسئولین از بین ببرند و نیازمند تلاش همه خبرنگاران در این زمینه هستیم.

حجت الاسلام مظفری افزود: دولت با تغییر ساختار‌های واحد‌های تولیدی می‌تواند ساز و کار‌های تامین مواد اولیه، گمرک و حتی ارز را به درستی تامین کند.

او اضافه کرد: مشکلات کشور در زمینه‌ی تحریم و بیماری کرونا در این شرایط به خصوص کمبود نقدینگی‌ها و رانت تولیدکنندگان را در سختی و تگنا قرار داده است.

معاون قضایی قوه قضاییه بیان کرد: حس تولید و همت در دولتمردان وجود ندارد و کشور را درگیر برجام کرده اند در صورتی که توجه به طرفیت‌های داخل؛ می‌تواند راهگشای مشکلات و موانع تولید باشد

او ادامه داد: در شهر صنعتی کاوه مشکل کمبود نیروی کار وجود دارد و این معضل در کشور بی نظیر است و به عنوان یک فرصت جدی باید با تمهیدات از نقاط مجاور تامین شود.

حجت الاسلام مظفری با بیان اینکه امروز با رویکرد تحولی قوه قضاییه، شاهد جهش تولید در ۲ هزار واحد تولیدی کشور هستیم تصریح کرد: برای افزایش رضایتمندی مردمی و ریشه کنی فساد و بیکاری نیازمند توجه به واحد‌های تولیدی و صنعتگران به عنوان طلایه داران عرصه تولید و اشتغال می‌باشد.

او عنوان کرد: سال گذشته بیش از ۱۲۰ واحد ورشکسته در کشور به چرخه تولید بازگشته و از بیکار شدن افراد شاغل جلوگیری شده است و قطعا دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات کشور باید با ورود جدی به میدان تولید، در کنار صنایع قرار بگیرند.

معاون قضایی قوه قضاییه اضافه کرد: تحول قوه قضاییه موجب کاهش ورشکستگی واحد‌های صنعتی در کشور شده و برای ارتقا توان صنعتی، نیازمند مشارکت جمعی صاحبان سرمایه و ارایه نظرات عمومی در کشور هستیم.

کمبود نقدینگی؛ مشکلات واردات مواد اولیه و قطعی‌های مکرر برق واحد‌های صنعتی از مهمترین مشکلات صنایع در این نشست بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.