یک شرکت فضایی قصد دارد با یک بالون منحصر به فرد و خاص افرادی که به گشت و گذار در فضا علاقه دارند را به خارج از جو زمین ببرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سی بی اس؛ علاقه‌مندان به فضا می‌توانند با پرداخت ۱۲۵ هزار دلار، بلیط سفر به ۲۰ مایلی در جو زمین را بخرند. مسافرانی که این بلیط را خریداری می‌کنند با یک بالون بسیار لوکس به این سفر فضایی پر خرج می‌روند.


بیشتر بخوانید


جزئیات پرواز لوکس و پر خرج به فضا

شرکت Space Perspective، یک شرکت پرواز فضایی در فلوریدا است که روز چهارشنبه فروش بلیط‌های سفر به آسمان با قیمت ۱۲۵ هزار دلار را آغاز کرد. این سفر برای اواخر سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده و مسافران با کشتی فضایی نپتون، سفینه‌ای که به سبک بالون است و با هیدروژن بالا می‌رود، به این سفر خواهند رفت. هرکسی که به این سفر علاقه‌مند باشد باید ۱۰۰۰ دلار ودیعه پرداخت کند.

شرکت فلوریدا سفر لوکس به فضا را با قیمت 125 هزار دلار ارائه می دهد

این شرکت اعلام کرد که قصد دارد هشت مسافر را با صعودی آرام از یک سکوی پرتاب در مرکز فضایی کندی در فلوریدا به فضا بفرستد و آن‌ها تا فاصله ۲۰ مایلی می‌روند و در آنجا گشت و گذار می‌کنند.

این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: "در طول این سفر شش ساعته، همه میهمانان از بهترین صندلی ها، سرویس بهداشتی و امکاناتی شبیه به خانه خودشان استفاده خواهند کرد. کپسول Spaceship Neptune با قد ۷۰۰ فوت، دارای صندلی‌های مخمل، پنجره‌های پانوراما ۳۶۰ درجه، دسترسی WiFi و سایر امکانات است.

شرکت فلوریدا سفر لوکس به فضا را با قیمت 125 هزار دلار ارائه می دهد

بعد از باد شدن، بالون فضایی که کپسول را بلند می‌کند به اندازه یک استادیوم فوتبال خواهد بود. یک فضانورد ارشد در هواپیما حضور خواهد داشت و مسافران قبل از بلند شدن نیازی به آموزش تخصصی ندارند. به گفته این شرکت، سفینه فضایی نپتون در بالاترین ارتفاع خود به مسافران این امکان را می‌دهد تا انحنای زمین را در پس زمینه خورشید مشاهده کنند.

شرکت فلوریدا سفر لوکس به فضا را با قیمت 125 هزار دلار ارائه می دهد

گفتنی است که شرکت هوافضای Blue Origin به مدیریت جف بزوس، اوایل ماه جاری یک صندلی از ناو سفینه جدید خود را با مبلغ ۲۸ میلیون دلار به حراج گذاشت. خود بزوس نیز قصد دارد در اولین پرواز سوار نیو شپارد شود و به فضا سفر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار