مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان از آغاز نام ثبت نام در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر همزمان با سراسر کشور در لرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  علی آشتاب،مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با بیان اینکه نام نویسی در جشنواره کار آفرینان در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی شروع شده است اظهار کرد:همچنین مهمترین ویژگی جشنواره امسال اضافه شدن بخش گردشگری و صنایع دستی به عنوان بخش تخصصی در کنار بخش‌های اقتصادی فوق می‌باشد.
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر شناسایی و انتخاب کارآفرینانی است که با پشتکار و خلاقانه تحولی بر تولید و اشتغال ایجاد کرده اند افزود: مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره شامل توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنان به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضا‌های کار و کسب، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور که می‌توان از آن‌ها نام برد.
آشتاب گفت:متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام از یک تیر ماه تا ۱۰ مرداد ماه سال جاری به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به آدرس WWW.KARAFARINANEBARTAR.IR مراجعه کنند.
وی با تاکید بر اینکه تمامی مراحل ثبت نام جشنواره به صورت اینترنتی بوده، تصریح کرد: کارآفرینان در صورت لزوم می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۳۲۲۹۸۰۴ و ۳۳۹۸۲۲۹۸۰۶ تماس گرفته و یا با مراجعه به وب سایت lorestan.mcls.gov.ir از روند جزییات این جشنواره باخبر شوند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.