فرماندار دشت آزادگان تعداد داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۰ در این شهرستان را بیش از ۲ هزار نفر اعلام کرد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امسال بیش از ۲ هزار و ۶۲۲ دانش آموزان در کنکور سراسری در این شهرستان به رقابت خواهند پرداخت.

او با بیان اینکه یک هزار و ۲۶۰ نفر از این تعداد را دانش آموز دختر و یک هزار و ۳۶۱ نفر را دانش آموز پسر تشکیل می‌دهند، افزود: ۱۳ حوزه و ۴۵۰ نفر عضو آموزشی و مدیریتی برای برگزاری این آزمون سرنوشت ساز در نظر گرفته شده است که به مدت ۴ روز به رقابت می‌پردازند.

سیلاوی ۹ تا ۱۲ تیرماه امسال را بازه زمانی برگزاری کنکور سراسری اعلام کرد و اظهار داشت: رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از کادر مجرب در کاهش استرس و اضطراب داوطلبان و والدین آن‌ها با توجه به شرایط کرونایی تاثیر بسزایی دارد، به همین منظور خواستار هماهنگی دستگاه‌ها به منظور برگزاری آزمونی مطلوب هستیم.

فرماندار دشت آزادگان خواستار نظارت کامل کارشناسان بهداشت و رعایت دستورالعمل ها، موازین و شیوه نامه‌های بهداشتی و همچنین تامین امنیت محل‌های برگزاری کنکور با همکاری عوامل نیروی انتظامی شد و تاکید کرد: استفاده از ماسک از سوی داوطلبان و عوامل اجرایی کنکور از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان آن و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.