معاون فنی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: کمیته داوران باید از داوران پشت دروازه در بازی‌های لیگ برتر استفاده کند.

علی علیزاده معاون فنی تیم فوتبال مس رفسنجان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایت این باشگاه از داور دیدار مس رفسنجان - پرسپولیس اظهار کرد: ما امروز از داور بازی مس - پرسپولیس به دلیل اشتباه فاحش به کمیته داوران فدراسیون فوتبال شکایت کردیم . این کار را حق مسلم مس رفسنجان می دانیم. متاسفانه داور صحنه خطای هند مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس را ندید، در حالی که افراد حاضر در ورزشگاه شهدای صنعت مس این صحنه را دیدند. همین اشتباه منجر به شکست تیم ما شد.

او ادامه داد: من از کمیته داوران فدراسیون فوتبال خواهش می‌کنم، از داوران با تجربه تری برای بازی‌های تیم مس رفسنجان انتخاب کند. تیم مس رفسنجان در بازی مقابل تراکتور، سپاهان با اشتباهات داوری بازنده شد. ما امسال از اشتباهات داوری ضربه زیادی خوردیم. ما با همه  تیم‌های که به رفسنجان می‌آیند نهایت همکاری را می‌کنیم. تیم ما مهمان نواز است و همه تیم‌ها  از رفتار مطلوب تیم ما تشکر کرده اند.

علیزاده در خصوص استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در ورزشگاه‌های کشورمان گفت: باید فدراسیون فوتبال از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده کند تا هیچ تیمی دیگر از اشتباهات داوری ضربه نخورد. سال قبل قانونی مبنی بر جذب نکردن بازیکنان خارجی تصویب شد. ما از این قانون آسیب دیدیم، اما از آن  تمکین کردیم. فدراسیون فوتبال باید از تیم‌های که پشتوانه مالی ندارند.

او افزود: سیستم کمک داور ویدیویی هنوز در کشورمان اجرا نشده است. چرا کمیته داوران فدراسیون فوتبال از داوران پشت دروازه در بازی‌های لیگ برتر استفاده نمی‌کند تا شاهد اشتباهات کمتری از داوران باشیم؟


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار